درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ بگذرانید.نظر یادتون نره! لطفا در نظرسنجی هم شرکت کنید.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 756
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 760
بازدید ماه : 760
بازدید کل : 49882
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دانلود بازی و برنامه و جوک و ترول و...
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 17:27 ::  نويسنده : علیرضا

 بازی Pudding Monsters عنوان جدید شرکت Zeptolabs است که به خاطر بازی Cut the Rope بسیار معروف شده است. حالا این شرکت با یک بازی پازلی دیگر همانند Cut the Rope می‌خواهد باز هم شما را سرگرم کند، و البته در این کار هم موفق بوده است. Pudding Monsters داستان پودینگ‌هایی است که می‌خواهند با یکدیگر متحد شوند تا آدم‌ها آن‌ها را نخورند! بازی با ظاهری ساده و در عین حال با جلوه‌هایی زیبا شما را تا آخرین مرحله از بازی همراهی می‌کند! این بازی نیاز به اندروید ۱.۶ وبالاتر دارد.

 

pudding monsters android بازی زیبا و سرگرم کننده Pudding Monsters HD 1.0.2   اندروید

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : علیرضا

 v

بازی Temple Run یکی از آن بازی‌های رکوردزنی است که در آن مرحله‌ای برای رد کردن وجود ندارد! بلکه شما باید در یک مسیر پیچ‌ در پیچ از دست غول‌ها فرار کنید، هرچه بتوانید مسافت بیشتری را از دست آن‌ها فرار کنید نهایتاً‌ امتیاز بالاتری به‌دست خواهید آورد. نسخه‌ی اول این بازی تا مدت‌ها جزء جذاب‌ترین بازی‌های رکوردزنی بود و حالا نسخه ۲ این بازی با تغییراتی هیجان‌انگیز منتشر شده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

temple run 2 android بازی جذاب و محبوب Temple Run 2   اندروید

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : علیرضا

 همانطور که همه مطلع هستید، شرکت موزیلا در حال ارائه سیستم عامل خود برای گوشی های موبایل با نام Firefox OS Next می باشد. امروز لانچر این گوشی که یک تم ۳بعدی می باشد برای گوشی های اندروید عرضه شده است. شما برای استفاده از این لانچر نیاز به اندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید. برای مشاهده ی تصاویر این لانچر و لینک دانلود، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Firefox Os Next Launcher Theme v1.0 لانچر Firefox Os Next Launcher Theme v1.0   اندروید



ادامه مطلب ...


شنبه 23 دی 1391برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

 

نسخه جدید بازی Angry Birds با عنوان  Star Wars همزمان برای ۳ پلتفرم PC,IOS,Android به بازار عرضه شده که در این سایت نیز برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته.

 

Publisher:Rovio Mobile
Developer:Rovio Mobile
Genre:Strategy
Release Date: Nov 8, 2012

منبع:بازی فن

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 17:42 ::  نويسنده : علیرضا

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید چوپان خوبی باشید یا نه ؟ بیشتر ما تا به حال به این موضوع فکر هم نکرده ایم. اما این بار در بازی Clouds and Sheep Premium شما نقش یک چوپان را دارید. این بازی تلفیقی از بازی های کودکانه و چوپانی است. نحوه بازی خیلی ساده است؛ شما باید گوسفندانی که در اختیار دارید را پرورش دهید، با آنها بازی کنید، به آن ها آب و غذا بدهید و اجازه دهید آنها بتوانند رشد کنند. به همین صورت گوسفندان شما بیشتر و بیشتر نیز خواهند شد. در این بازی باید بیشتر با گوسفندان خود بازی کنید. از بازی با اسباب بازی های مختلف گرفته تا پرش گوسفندان به داخل حلقه آتش و فوتبال آن ها که مهمترین بخش بازی گوسفندان است و بیشترین امتیاز و پاداش را در بازی به شما می دهد. همچنین در این بازی می توانید آب و هوا را هر زمان که می خواهید تغییر دهید. از ویژگی های این بازی می توان به ۳۰ مورد اسباب بازی و بازی های مختلف و ۸۰ چالش مختلف با گوسفندان اشاره کرد.

 


ادامه مطلب ...


30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars android بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   اندروید

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی افزایش پیدا کرده است و انیمیشن‌های بازی نیز تقویت شده‌اند، همچنین کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. در این نسخه از بازی امکان بازی چند نفره از طریق بلوتوث نیز اضافه شده است. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

nba 2k13 android بسکتبال حرفه‌ای و جذاب NBA 2K13 1.0.6   اندروید

 



ادامه مطلب ...


30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

اگر اهل بازی روی موبایل خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies android بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD   اندروید

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب