درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ بگذرانید.نظر یادتون نره! لطفا در نظرسنجی هم شرکت کنید.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 785
بازدید هفته : 811
بازدید ماه : 811
بازدید کل : 49933
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دانلود بازی و برنامه و جوک و ترول و...
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : علیرضا

 بازی Jump Out! داستان فرار تعدادی حشره‌ی کوچک و دوست داشتنی است. هرکدام از این حشرات قابلیت‌های گوناگونی دارند و شما باید با استفاده از قابلیت‌های هر کدام از آن‌ها و استفاده از امکانات موجود در هر مرحله، همه‌ی آهن‌ها را نجات دهید. فیزیک به‌کار رفته در بازی آن را به یکی از بازی‌های سبک پازل بسیار سرگرم‌کننده و محبوب تبدیل کرده است. در هر مرحله ۳ ستاره وجود دارد که برای اینکه بتوانید آن مرحله را با بیشترین امتیاز پشت سر بگذارید نیاز دارید همه‌ی آن ستاره‌ها را بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

jump out بازی زیبا و سرگرم کننده Jump Out! 1.9.6   آیفون و آیپد



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : علیرضا

 بازی Mike V: Skateboard Party HD یکی دیگر بازی‌های اسکیت‌سواری موجود برای iOS است. در این بازی با گرافیکی مناسب روبرو هستید که البته، برای آیفون ۵ و آیپد رتینا نیز اخیراً بهینه شده است. در این بازی ماموریت‌های گوناگونی برای انجام وجود داشته و می‌توانید با دوستان خود به‌صورت چندنفره نیز به رقابت بپردازید. از قابلیت‌های جالب دیگر این برنامه نیز امکان سفارشی کردن لباس‌ها و اسکیت‌های شما است. این بازی با داشتن قابلیت اتصال به Game Center یک فضای رقابتی و جذاب را برای شما و دوستانتان به‌وجود می‌آورد.

 

mike v sakteboarding بازی اسکیت سواری Mike V: Skateboard Party HD 1.2.4   آیفون و آیپد



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : علیرضا

 اپلیکیشن My Cartoon یکی از ابزارهای مناسب برای تبدیل عکس‌ها و فیلم‌های شما به نقاشی است. در این نرم‌افزار شما با گرفتن عکس یا استفاده از عکسی که قبلاً گرفته شده می‌توانید به کمک قابلیت‌های برنامه، عکس یا فیلم خود را شبیه یک عکس یا فیلم کارتونی کنید. قابلیت دیگر این برنامه اضافه کردن عنوان به عکس‌های ساخته شده است که آن‌ها را شبیه به کامیک می‌کند. همچنین این برنامه کیفیت عکس‌ها را نیز پس از تبدیل، کاهش نمی‌دهد.

 

my cartoon تبدیل تصاویر شما به نقاشی با My Cartoon 1.1   آیفون و آیپد

 


ادامه مطلب ...


 بازی Devil's Attorney در سبک و داستانی جدید شما را تبدیل به یک وکیل مدافع خواهد کرد! این بازی در دهه‌ی ۸۰ میلادی اتفاق می‌افتد و شما در نقش Max MacMann در نقش وکالت ظاهر می‌شوید. ماموریت شما آزاد کردن همه‌ی موکلانتان و خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز آپارتمانتان با پول به‌دست آمده است. بازی حالت کارتونی دارد و همین باعث می‌شود محیط بازی سرگرم‌کننده باشد. در بازی ۵۸ پرونده‌‌ی وکالت برای شما وجود دارد، ۳ محله‌ی متفاوت در بازی وجود دارد و حتی بعضی افراد وجود دارند که شما را گول خواهند زد و کار شما را دچار مشکل خواهند کرد! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی برای صفحه‌ی آیفون ۵ بهینه‌سازی شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3Gs و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad نیاز دارید.

 

devils attorney تجربه زیبای وکالت در بازی Devils Attorney   آیفون و آیپد



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : علیرضا

 بازی Flick Fishing همانطور که از اسمش مشخص است شما را تبدیل به یک ماهیگیر می‌کند! شما باید با قلاب ماهیگیری خود در نقاط مختلف به ماهیگیری بپردازید و سعی کنید ماهی‌های بیشتری را صید کنید. در این بازی ماهی‌های متنوعی قرار دارند که با پیش‌روی در بازی می‌توانید همه‌ی آن‌ها را صید کنید. همچنین در بازی قلاب‌های ماهیگیری متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید با انجام مراحل بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی HD بوده و مختص iPad است.

 

flick fishing hd بازی ماهیگیری زیبای Flick Fishing HD 1.5   آیپد



ادامه مطلب ...


 iPhone iPad Games and Apps – مجموعه ای از برنامه ها و بازی های مخصوص آیفون و آیپد را برای شما آماده کرده ایم .آیفون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ (۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. در ادامه مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده نمایید .

 

iPhone iPad Games and Apps Collection 01.2013

 

iPhone iPad Games and Apps Collection مجموعه برنامه ها و بازی های آیفون و آیپد iPhone iPad Games and Apps



ادامه مطلب ...


شنبه 23 دی 1391برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

 

نسخه جدید بازی Angry Birds با عنوان  Star Wars همزمان برای ۳ پلتفرم PC,IOS,Android به بازار عرضه شده که در این سایت نیز برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته.

 

Publisher:Rovio Mobile
Developer:Rovio Mobile
Genre:Strategy
Release Date: Nov 8, 2012

منبع:بازی فن

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : علیرضا

 تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Leaving Time مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Leaving Time تم بسیار زیبا و دیدنی Leaving Time – آیفون



ادامه مطلب ...


دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, :: 16:3 ::  نويسنده : علیرضا

 تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Litht Purple تم بسیار زیبا و تماشایی Litht Purple – آیفون



ادامه مطلب ...


جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : علیرضا

 نرم افزار Hafez Fortunes به در خواست یکی از کاربران

 

 

 

مردم فارسی زبان از دیرباز با دیوان حافظ مأنوس بوده‌اند و در برهه‌های مختلف زندگی به این دیوان تفاّل زده‌اند. فال حافظ، برنامه‌ای است که غزل‌های شاعر بزرگ ایران، حافظ را به همراه تلاوت غزل‌ها و توضیح فال برای شما گردآوری نموده است .

ویژگی های برنامه :

  • ظاهری آراسته با فرهنگ ایرانی
  • متن غزل‌های دیوان حافظ
  • تلاوت متن غزل‌ها
  • قابلیت پخش تفسیر صوتی فال شما
  • حاوی بیش از ۳ ساعت محتوای صوتی با کیفیت با همراهی سه‌تار به عنوان موسیقی پس زمینه
  •  

 



ادامه مطلب ...


جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 13:42 ::  نويسنده : علیرضا

 

با کمک از یک استاد مرموز، دو شخص  کدو تنبل و  جانی ، آموخته اند که چگونه به انجام کنگفو بپردازند. آنها یاد گرفته اند که چگونه از زمین رد شوند، در پشت بام خانه ها پرواز کنند، و آنها می توانند از روی دیوارها عبور کنند.


قابلیت های ویژه:
☆ 30 سطح
 هیجان انگیز.
☆ 3 صحنه: Alpacas:: علفزار، سنگ نوردی:: سحر، و  شب ::ترسناک زامبی است.
☆ فرار از تله، انفجار بمب، سنگ، زامبی های خطرناک و حیوانات ناز مثل Alpacas، Qinchuan و mastiffs !
☆ این استادان کونگ فو هستند قادر به انجام شارژ، دولا شدن، هاپ، پرش و سنگ نورد.
☆ لوازم اسرار آمیز
☆ آیتم های رایگان: با جمع آوری 100 سکه طلا خود را 
 تجهیز کنید به یک بوستر راکت در حمل و نقل.
☆ Dynamitic کرم شب تاب و انیمیشن برگ.
☆ پشتیبانی نمایش ریتینا  در iOS 6

 

 

 

دانلود بازی KungfuTaxi نسخه 2.1.2 به درخواست یکی از کاربران





ادامه مطلب ...


جمعه 8 دی 1391برچسب:, :: 9:13 ::  نويسنده : علیرضا

 پرندگان عصبانی فصل ها: پیگلانتیس - Angry Birds Seasons: Piglantis نسخه 2.2.0

علت ویرایش : اضافه شدن نسخه 2.2.0

 

 

فصل پرندگان عصبانی به یک سطح کاملا جدید با گیم پلی فریبنده کشیده می شود، از هالووین تا سال جدید چینی، پرندگان در فصول مختلف سال در سراسر جهان جشن می گیرند! فصل تابستان نزدیک است و پرندگان عصبانی در راه سفر به فستیوال تابستانی هستند. این سطح شامل ۲۹۰ مرحله هیجان انگیز است. آیا پرندگان عصبانی می توانند از این جشن لذت ببرند؟

 

 



ادامه مطلب ...


 

 

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   آیفون و آیپد

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

همه‌ی گیمرهایی که تجربه‌ی زیادی در بازی کردن داشته باشند با بازی محبوب Crazy Taxi آشنایی دارند. این بازی که مدت‌ها بازی محبوب خیلی‌ها به‌شمار می‌رفت توسط کمپانی معروف SEGA توسعه پیدا کرده بود. حالا این بازی برای iOS پورت شده است و شما می‌توانید همان تجربه‌ی زیبای گذشته را در آیفون یا آیپد خود مجدداً تجربه کنید. بازی همانند نسخه‌ی کلاسیکش است و همان ۴ راننده‌ی محبوب و همان مراحل را در روبروی شما قرار خواهد داد. حتی Minigame های بازی نیز در این نسخه قرار دارند. اگر هوس کرده‌اید خاطرات قدیمیتان را دوباره زنده کنید یا حتی اگر تابحال Crazy Taxi بازی نکرده‌اید، این بازی زیبا را از دست ندهید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

crazy taxi بازی زیبا و خاطره انگیز Crazy Taxi   آیفون و آیپد

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی برای iOS افزایش پیدا کرده است و کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. برای اولین بار نیز امکان بازی آنلاین (از طریق Game Center) و همچنین از طریق بلوتوث فراهم شده است تا لذت بازی بسکتبال از هر زمانی برایتان بیشتر شود. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به iOS 5.0 و بالاتر دارید، همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

nba2k13 بسکتبال حرفه‌ای و جداب با NBA 2K13 1.0.2   آیفون و آیپد

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

بالاخره نسخه‌ی iOS این بازی زیبا منتشر شد. بازی FIFA 13 که به جرئت قوی‌ترین بازی فوتبال موجود برای آیفون و آیپد است و قابلیت‌های متنوع آن و همینطور تیم‌های لایسنس شده در آن بهترین تجربه را از یک فوتبال تمام عیار در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازی ۳۰ لیگ معتبر جهان، ۵۰۰ تیم لایسنس شده و بیش از ۱۵۰۰۰ بازیکن با بهترین جزئیات و کامل‌ترین اطلاعات قرار داده شده‌اند. همچنین در این بازی قابلیت بازی دسته‌جمعی با دوستانتان به‌صورت آنلاین نیز فراهم شده است. قابلیت جالب دیگر این بازی سازگاری با iCloud است. به این شکل که اگر FIFA 13 را روی چند دستگاهتان نصب کرده باشید، برای مثال آیپد و آیفونتان، اطلاعات لیگ‌ها و حالات مختلف بازی مثل Manager Mode بین دستگاه‌ها دائماً به‌روز خواهد شد، به‌این شکل می‌توانید چند بازی را روی آیفونتان انجام دهید و سپس ادامه‌ی بازی‌ها را بعداً روی آیپد بازی کنید!
در اولین نسخه‌ی ارائه شده از این بازی یک مشکل عجیب وجود داشت و آن هم کار نکردن تاچ‌اسکرین در بعضی دستگاه‌ها از جمله آیپد بود، ولی EA سریعاً مشکل را حل نمود و نسخه‌ی جدید جایگزین کرد تا مشکل حل شود. ما هم همین نسخه‌ی سالم و بدون مشکل را برای استفاده‌ی شما عزیزان قرار داده‌ایم.

 

fifa 13 سرانجام بازی زیبای FIFA 13 1.0.2   آیفون و آیپد

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

اگر اهل بازی روی آیفون یا آیپد خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. این نسخه از بازی HD بوده و مختص آیپد ارائه شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies hd بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD 1.0   آیپد

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

 

اگر اهل بازی روی آیفون یا آیپد خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

bad piggies بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies 1.0   آیفون

 

 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب