درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ بگذرانید.نظر یادتون نره! لطفا در نظرسنجی هم شرکت کنید.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 752
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 756
بازدید ماه : 756
بازدید کل : 49878
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دانلود بازی و برنامه و جوک و ترول و...
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 23:41 ::  نويسنده : علیرضا
پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : علیرضا

 ترول فارسی خنده دار این جا ایرانه



پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : علیرضا

 عکس ترول خنده دار فارسی تصور مادر ها از اینستال کردن نرم افزار روی کامپیوتر

 





پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 18:42 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

کوسه آبادان


اینجا آبادان ساعت 5 عصر
بازگشت جاسم پس از 6 ساعت قواصی بدون اکسیژن !
امروز هم بدترین صیدش بوده ! یه کوسه کوچولو گرفته !!!
چهره شرمندش هم گویای این موضوعه !



پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 18:38 ::  نويسنده : علیرضا

 


صحنه ی زیبایی از کارتون شیر شاه در دنیای واقعی

بچه شیر


بچه شیر : اَی اَی اَی ، مامااااااااان حالم خو پوستم حساسه جوش میزنم !
 



 

 

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   آیفون و آیپد

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

همه‌ی گیمرهایی که تجربه‌ی زیادی در بازی کردن داشته باشند با بازی محبوب Crazy Taxi آشنایی دارند. این بازی که مدت‌ها بازی محبوب خیلی‌ها به‌شمار می‌رفت توسط کمپانی معروف SEGA توسعه پیدا کرده بود. حالا این بازی برای iOS پورت شده است و شما می‌توانید همان تجربه‌ی زیبای گذشته را در آیفون یا آیپد خود مجدداً تجربه کنید. بازی همانند نسخه‌ی کلاسیکش است و همان ۴ راننده‌ی محبوب و همان مراحل را در روبروی شما قرار خواهد داد. حتی Minigame های بازی نیز در این نسخه قرار دارند. اگر هوس کرده‌اید خاطرات قدیمیتان را دوباره زنده کنید یا حتی اگر تابحال Crazy Taxi بازی نکرده‌اید، این بازی زیبا را از دست ندهید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

crazy taxi بازی زیبا و خاطره انگیز Crazy Taxi   آیفون و آیپد

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی برای iOS افزایش پیدا کرده است و کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. برای اولین بار نیز امکان بازی آنلاین (از طریق Game Center) و همچنین از طریق بلوتوث فراهم شده است تا لذت بازی بسکتبال از هر زمانی برایتان بیشتر شود. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به iOS 5.0 و بالاتر دارید، همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

nba2k13 بسکتبال حرفه‌ای و جداب با NBA 2K13 1.0.2   آیفون و آیپد

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

بالاخره نسخه‌ی iOS این بازی زیبا منتشر شد. بازی FIFA 13 که به جرئت قوی‌ترین بازی فوتبال موجود برای آیفون و آیپد است و قابلیت‌های متنوع آن و همینطور تیم‌های لایسنس شده در آن بهترین تجربه را از یک فوتبال تمام عیار در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازی ۳۰ لیگ معتبر جهان، ۵۰۰ تیم لایسنس شده و بیش از ۱۵۰۰۰ بازیکن با بهترین جزئیات و کامل‌ترین اطلاعات قرار داده شده‌اند. همچنین در این بازی قابلیت بازی دسته‌جمعی با دوستانتان به‌صورت آنلاین نیز فراهم شده است. قابلیت جالب دیگر این بازی سازگاری با iCloud است. به این شکل که اگر FIFA 13 را روی چند دستگاهتان نصب کرده باشید، برای مثال آیپد و آیفونتان، اطلاعات لیگ‌ها و حالات مختلف بازی مثل Manager Mode بین دستگاه‌ها دائماً به‌روز خواهد شد، به‌این شکل می‌توانید چند بازی را روی آیفونتان انجام دهید و سپس ادامه‌ی بازی‌ها را بعداً روی آیپد بازی کنید!
در اولین نسخه‌ی ارائه شده از این بازی یک مشکل عجیب وجود داشت و آن هم کار نکردن تاچ‌اسکرین در بعضی دستگاه‌ها از جمله آیپد بود، ولی EA سریعاً مشکل را حل نمود و نسخه‌ی جدید جایگزین کرد تا مشکل حل شود. ما هم همین نسخه‌ی سالم و بدون مشکل را برای استفاده‌ی شما عزیزان قرار داده‌ایم.

 

fifa 13 سرانجام بازی زیبای FIFA 13 1.0.2   آیفون و آیپد

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

اگر اهل بازی روی آیفون یا آیپد خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. این نسخه از بازی HD بوده و مختص آیپد ارائه شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies hd بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD 1.0   آیپد

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

 

اگر اهل بازی روی آیفون یا آیپد خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

bad piggies بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies 1.0   آیفون

 

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars android بازی محبوب و سرگرم کننده Angry Birds Star Wars 1.0   اندروید

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی افزایش پیدا کرده است و انیمیشن‌های بازی نیز تقویت شده‌اند، همچنین کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. در این نسخه از بازی امکان بازی چند نفره از طریق بلوتوث نیز اضافه شده است. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

nba 2k13 android بسکتبال حرفه‌ای و جذاب NBA 2K13 1.0.6   اندروید

 



ادامه مطلب ...


30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

اگر اهل بازی روی موبایل خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies android بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD   اندروید

 



30 آذر 1391برچسب:, :: 18:28 ::  نويسنده : علیرضا

عکس خنده دار پیش بینی محصولات آینده ی اپل



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب