درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ بگذرانید.نظر یادتون نره! لطفا در نظرسنجی هم شرکت کنید.


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 785
بازدید هفته : 813
بازدید ماه : 813
بازدید کل : 49935
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دانلود بازی و برنامه و جوک و ترول و...
جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : علیرضا

 بازی Jump Out! داستان فرار تعدادی حشره‌ی کوچک و دوست داشتنی است. هرکدام از این حشرات قابلیت‌های گوناگونی دارند و شما باید با استفاده از قابلیت‌های هر کدام از آن‌ها و استفاده از امکانات موجود در هر مرحله، همه‌ی آهن‌ها را نجات دهید. فیزیک به‌کار رفته در بازی آن را به یکی از بازی‌های سبک پازل بسیار سرگرم‌کننده و محبوب تبدیل کرده است. در هر مرحله ۳ ستاره وجود دارد که برای اینکه بتوانید آن مرحله را با بیشترین امتیاز پشت سر بگذارید نیاز دارید همه‌ی آن ستاره‌ها را بگیرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

jump out بازی زیبا و سرگرم کننده Jump Out! 1.9.6   آیفون و آیپد



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 13:27 ::  نويسنده : علیرضا

  

Brave (2012) BDRip 1080p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BDRip 1080p می باشد|

| نسخه کامل ، به همراه آهنگ های گلوری |

 

Brave دانلود دوبله گلوري انیمیشن دلیر Brave 2012

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 13:24 ::  نويسنده : علیرضا

 بازی Mike V: Skateboard Party HD یکی دیگر بازی‌های اسکیت‌سواری موجود برای iOS است. در این بازی با گرافیکی مناسب روبرو هستید که البته، برای آیفون ۵ و آیپد رتینا نیز اخیراً بهینه شده است. در این بازی ماموریت‌های گوناگونی برای انجام وجود داشته و می‌توانید با دوستان خود به‌صورت چندنفره نیز به رقابت بپردازید. از قابلیت‌های جالب دیگر این برنامه نیز امکان سفارشی کردن لباس‌ها و اسکیت‌های شما است. این بازی با داشتن قابلیت اتصال به Game Center یک فضای رقابتی و جذاب را برای شما و دوستانتان به‌وجود می‌آورد.

 

mike v sakteboarding بازی اسکیت سواری Mike V: Skateboard Party HD 1.2.4   آیفون و آیپد



ادامه مطلب ...


  

Hotel Transylvania (2012) BDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|

 

Hotel Transylvania دانلود دوبله فارسی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا   Hotel Transylvania 2012



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 13:13 ::  نويسنده : علیرضا

 اپلیکیشن My Cartoon یکی از ابزارهای مناسب برای تبدیل عکس‌ها و فیلم‌های شما به نقاشی است. در این نرم‌افزار شما با گرفتن عکس یا استفاده از عکسی که قبلاً گرفته شده می‌توانید به کمک قابلیت‌های برنامه، عکس یا فیلم خود را شبیه یک عکس یا فیلم کارتونی کنید. قابلیت دیگر این برنامه اضافه کردن عنوان به عکس‌های ساخته شده است که آن‌ها را شبیه به کامیک می‌کند. همچنین این برنامه کیفیت عکس‌ها را نیز پس از تبدیل، کاهش نمی‌دهد.

 

my cartoon تبدیل تصاویر شما به نقاشی با My Cartoon 1.1   آیفون و آیپد

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 16:31 ::  نويسنده : علیرضا

 Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

 



ادامه مطلب ...


 بازی Devil's Attorney در سبک و داستانی جدید شما را تبدیل به یک وکیل مدافع خواهد کرد! این بازی در دهه‌ی ۸۰ میلادی اتفاق می‌افتد و شما در نقش Max MacMann در نقش وکالت ظاهر می‌شوید. ماموریت شما آزاد کردن همه‌ی موکلانتان و خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز آپارتمانتان با پول به‌دست آمده است. بازی حالت کارتونی دارد و همین باعث می‌شود محیط بازی سرگرم‌کننده باشد. در بازی ۵۸ پرونده‌‌ی وکالت برای شما وجود دارد، ۳ محله‌ی متفاوت در بازی وجود دارد و حتی بعضی افراد وجود دارند که شما را گول خواهند زد و کار شما را دچار مشکل خواهند کرد! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی برای صفحه‌ی آیفون ۵ بهینه‌سازی شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3Gs و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad نیاز دارید.

 

devils attorney تجربه زیبای وکالت در بازی Devils Attorney   آیفون و آیپد



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 20:1 ::  نويسنده : علیرضا

 بازی Flick Fishing همانطور که از اسمش مشخص است شما را تبدیل به یک ماهیگیر می‌کند! شما باید با قلاب ماهیگیری خود در نقاط مختلف به ماهیگیری بپردازید و سعی کنید ماهی‌های بیشتری را صید کنید. در این بازی ماهی‌های متنوعی قرار دارند که با پیش‌روی در بازی می‌توانید همه‌ی آن‌ها را صید کنید. همچنین در بازی قلاب‌های ماهیگیری متنوعی نیز وجود دارد که می‌توانید با انجام مراحل بازی آن‌ها را به‌دست بیاورید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی HD بوده و مختص iPad است.

 

flick fishing hd بازی ماهیگیری زیبای Flick Fishing HD 1.5   آیپد



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 19:6 ::  نويسنده : علیرضا

 آفلاین ماهانه ای است که توسط چندین جوان ایرانی با محوریت دنیای کامپیوترها که شامل گوشی های موبایل ، تکنولوژی های روز دنیای کامپیوترها و دنیای اینترنت و بازی ها منتشر می شود. این شماره دارای ۶۸ صفحه است که با موضوعات مختلفی که در ادامه مطلب به برخی از آنها اشاره شده ، منتشر گردیده است.

 مجله آفلاین حاصل تلاش شبانه روزی گروهی ۳۰ نفره از بهترین متخصصان ایران است. برای هر شماره از این مجله بیش از ۱۷۰ ساعت وقت گذاشته می شود.

 

offlinemag6 دانلود مجله ماهانه آفلاین شماره 6



ادامه مطلب ...


 iPhone iPad Games and Apps – مجموعه ای از برنامه ها و بازی های مخصوص آیفون و آیپد را برای شما آماده کرده ایم .آیفون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ (۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. در ادامه مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده نمایید .

 

iPhone iPad Games and Apps Collection 01.2013

 

iPhone iPad Games and Apps Collection مجموعه برنامه ها و بازی های آیفون و آیپد iPhone iPad Games and Apps



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب